lørdag 27. april 2019

Lørdagskveld


I kvelding denne lørdagen tok jeg turen ut igjen i regnværet. Nå til et annet vann jeg frekventerer endel. Her ble det også fangst i kveld.


Helt stille vær og 10-11 grader i lufta er ikke ille selv om det regner litt. Fisken var snart på møresilda, den grønne i 6 gram.


Jeg brukte Beastmasterstanga i 7 fot på denne turen. En glimrende liten, 4-delt haspelstang jeg bruker litt for sjelden. Mest i kano. I kveld var jeg i vadebuksa og da er denne lille stanga praktisk.


Det ble nesten tosifret antall ørreter i kveld. Ingen veldig store, kanskje rundt halvkiloen den største. Vakker var den i alle fall.


Jeg gav meg i 21-tiden i kveld, da hadde det også sluttet å regne. Ny tur i morgen. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.