onsdag 5. juni 2019

Frysetørka


Da er lageret med frysetørka mat fullt før sommeren. Rundt 30 pakker bør holde fint gjennom sommerturene.

På turene i sommer så vil frysetørka middager kun utgjøre omtrent halvparten av middagene er tanken. Jeg håper jo på fiskefangster som vil gi litt mer spennende og mer velsmakende mat.


Jeg har ingen favorittmerker når det gjelder frysetørka måltider, og i sommer så er det ovenstående tre produsenter som er med.

Til forhåpentligvis fiskefangster så er det med potetmos og ris. Mulig tar jeg også med makaroni som variasjon. Fiskesuppe er også en slager som en middag og to på tur.

Skulle fisken helt utebli, så har jeg alltid med noe til potetmosen og risen, som ikke vil gjøre den så kjedelig i seg selv. Se mer om turmaten min her.

Det nærmer seg avreise til Nordkalotten. Drøye to uker til nå, så er jeg i vei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.