onsdag 18. september 2019

EL-sykkel!


El-bil er det ikke blitt på turbloggeren ennå, men en El-sykkel derimot er anskaffet. Det er blitt moro å sykle igjen!

I dag var første virkelig prøveturen med sykkelen som kom i hus sist mandag. En tomils rundtur via Førre i Tysvær ble det etter jobb i dag.

Fornøyd turblogger på el-sykkeltur

Det ble en kald fornøyelse da det halvveis begynte å bøtte ned og jeg ble fort gjennomvåt. Vanntett eller skift hadde jeg ikke med meg. Regnet gav seg ikke før jeg passerte gjennom Skåredalen.


Likevel en artig tur som jeg nok tok minst dobbelt så raskt, enn om jeg skulle brukt den  konvensjonelle sykkelen.

Haibike Sduro Trekking 4.0

Egentlig var tanken å dra til fjells i dag, men det rufsete og kalde været som er meldt der gjør at jeg venter til helga i stede. Da skal det bli langt bedre sier meteorologene. Da blir det trolig siste telttur i fjellet i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.