lørdag 10. april 2021

Småkjølige timer ved Skjoldafjorden

 

Det var en sur nordvestlig vind som feide over Haugesund i formiddag da jeg satte kursen innover mot Skjoldafjorden.

Med den vindretningen, ja så har jeg erfart at det er langt stillere vær noen små mil lenger øst, innaskjærs. Otertong øst i Skjoldafjorden fikk besøk noen timer i dag.

Nesten vindstille på Otertong i formiddag, men småkjølige 2,5 grader pluss bare da jeg gikk fra bilen.

Historien kan gjøres ganske kort. Noen fiskefangster å skryte av ble det ikke de timene jeg fisket. Kun en liten tass var innom håvmaskene. Ganske dødt altså.

Det blir ny tur ut i morgen med fiskestanga. Da i ferskvann antar jeg.

PS. Vil du på fisketur i Skjoldafjorden bør du lese dette blogginnlegget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.