søndag 8. august 2021

Det var det

 

Da var sørlandsferien over for i sommer. I morges var jeg tidlig oppe og utnyttet finværet til å få båten inn i Tjømsvågen og til båtrampen der.

Det blir litt slikt logistikkproblem når man er alene på tur med båt, bil og henger Det ble endel fram og tilbake i morges, men etter en to timers tid, ja så var båten på hengeren til slutt og jeg kunne sette kursen nordover.

Innover i Tjømsvågen en tidlig søndagsmorgen i august

Fine dager har det vært stort sett og jeg har fått malt det aller meste som skulle males på hytta. Det gjenstår likevel litt, men det er slikt som ikke haster all verden.

Som sagt var jeg tidlig oppe i morges og det var både pga. et stille værvindu, men også en sannsynlighet for lite trafikk, og det stemte godt. Fire og en halv time, ja så kunne jeg parkere båten hjemme hos lillebror i Tysvær.

Nå blir det ikke tur ned igjen på Sørlandet før i oktober er planen. Da også er det muligheter for litt malearbeid, men mest ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.