fredag 20. mai 2022

Polstret kanosete

 

Jeg glemmer aldri da jeg måtte i land og "løpe rumpa i gang" på turen gjennom Vätsäri i 2019. Jeg mistet helt blodomløpet i rumpa.

Selv med et par lag med liggeunderlag på kanosetet, det originale i Allykanoen, ja så måtte jeg i land og løpe rumpa i gang igjen. Jeg forbannet det da, og lovet at det ikke skulle skje igjen.

Det har heldigvis ikke skjedd siden. Jeg har nemlig polstret kanosetet med et dobbelt lag med skumplastunderlag fra Therm-A-Rest. Alt behørig festet med Gorillatape.

Nå er ikke Ally lenger tenkt til lengre ekspedisjoner og heller kun lokalt på vann og vassdrag på sør-vestlandet. Likevel, drar turen seg over mer enn timen, ja da blir det et par lag med ekstra skumplast på setet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.