mandag 1. april 2024

1. april

 

Andre påskedag og 1. april på en og samme dag og finvær til og med. Det måtte bli en luftetur ut i formiddag.

Etter en liten uke på Sørlandet så tok jeg siste dagen i påsken på hjemmebane. En formiddagstur med fiskestanga kunne jeg klare, selv om foten med brudd i ikke er leget enda. Jeg må ta godt hensyn til foten når jeg beveger meg ut.

Det gikk en times tid før det var fisk på og denne viste seg også meget fin. Et par turer i lufta var den også før jeg fikk geleidet den inn over håvkanten.

730 pene gram viste vekta da jeg trakk fra håven. Feit, fin og bred over ryggen. Ypperlig K-faktor på den fisken der. Ørreten fikk svømme ut igjen i det kalde vårvannet.

Ståa per dags dato angående undertegnede er at det er tilbake i full jobb fra i morgen av. Dette til tross for at bruddet ikke var tilhelet, men at noe var på gang kunne legene se ut fra bildene (se forrige blogginnlegg). Så lenge det ikke smerter kan jeg bruke foten, men det var lurt å bruke fjellstøvlene mente ortopeden. De ville gi god støtte rundt bruddet.

Angående diettprosjektet mitt: Etter noen utskeielser i påsken så viste vekta da jeg kom hjem at påsken ikke hadde vært helt kritthvit, for å si det sånn. Et par kilo opp faktisk. Vel, teller jeg opp mars under ett så har det vært en vektnedgang der også, selv om påsken var litt for god kalorimessig. Diettprosjektet mitt fortsetter i april. Så får jeg se hvor det bærer hen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.