fredag 18. oktober 2024

Luftetur ut i mildt høstvær

 

Det ble en finfin liten luftetur ut i dag etter jobb med fiskestanga og matpakken jeg ikke rakk å ta på jobb i dag. Hele 15 varme grader i lufta!

Egentlig var det på vei til båten som snart skal i vinteropplag jeg var på tur i dag. Jeg skulle nemlig tømme bensintanken for 95 E10-bensin og erstatte den med litt 98 E5. Den nye "miljøbensinen" kan være litt trøblete for motorer, selv om min akkurat skal være innafor produksjonsår. Likevel trenger man ikke ta noen sjanser tenker jeg. Motoren skal kjøres litt med 98-bensin før den vinterlagres.

På vet til lillebror der båten står på henger ble det altså en fiskestopp. Det resulterte snart i en liten på land etter et par kast og en liten halvtime senere, enda en. Begge ble tatt opp som kultivering her.

Det blir mer tur i helga, men da i saltvann. Det gledes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.