torsdag 7. februar 2013

Der villmarka suser


Stein Erik Myhres blogg "Der villmarka suser" har jeg fulgt i flere år. Her formidles det enkle friluftslivet. Stein Erik har base på Biri og hovedturområdet hans er i fjellområdene østafjells og Finnmark hvor han tidligere har bodd og arbeidet. Dit drar han tilbake så ofte han kan ser det ut som, noe det tydeligvis blir fine turer av.

Det er aldri de store ekspedisjonene vi finner beskrevet på bloggen hans, ei heller blogginnlegg om alskens trivialiteter. Innleggene forteller i tekst og ikke minst i bilder om ekte turglede på turer i bl.a. Femundsmarka, som Stein Erik også har tapt litt av sjela til. Han har ofte fiskestanga med. For undertegnede var det en viktig faktor til å følge bloggen hans.

Der villmarka suser anbefales alle som verdsetter det enkle friluftslivet høyt.

2 kommentarer:

naturligvis sa...

Helt enig! :) Jeg har også fulgt han lenge - og faktisk "fant" jeg han da vi for noen år siden planla tur til Finnmark og jeg "google" litt. Dette inspirerte meg til også å lage blogg!
Da dette er sagt syns jeg også din blogg er veldig saklig og bra :) interesant å lese om både dine "hverdagsturer" og lengre turer til kjente og ukjente steder! Videre er du flink til å følge opp med jevnlig! Det er bra:)
Flott blogg Bjarne :)

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Takk for hyggelige ord! :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.