søndag 11. mai 2014

Før frokost


Jeg var sikker på fangst i morges, forholdene lå til rette for det. Etter et par timer så gav jeg til slutt opp. Det ville seg ikke i dette vannet i dag.

Alt stemte nemlig for godt fiskebett, mente jeg da jeg kikket ut vinduet grytidlig i dag morges. En regnskyll hadde hamret løs i løpet av natta noe som kan trigge til godt bett. Noen dråper også i lufta da jeg var på plass ved gromvannet, men neida. Svært lite aktivitet bortsett fra en pen ørret som slo seg av sluken en meter over vannflaten, få meter utenfor der jeg sto. Ellers lite kjenning med fisken. Ørreten i dette vannet er i fin kondisjon, men i morges ville ingen kikke oppi håven min. Var hjemme til frokost.

Fine forhold

Stille, grått vær

Selv ikke denne modifiserte spinneren gav fangst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.