mandag 12. mai 2014

Skikkelig bomtur


Jeg kunne nesten garantere fangst i kveld da jeg og Bjørn tok turen til et av fiskevannene jeg har tatt pen ørret denne våren.

De saftige vakene jeg hadde fortalt om herfra tidligere uteble totalt denne kvelden. Kun noe småtterier viste seg i overflaten. Det ble nesten litt flaut for undertegnede etter hvert. Jeg hadde jo nesten lovet ørretbonanza.

Valgets kvaler

Den kalde brisen fra nord som feide over vannet må nok ta litt av skylda for utblitt fangst i kveld. Det var minimal aktivitet for en fluefisker å fiske på. Synd, men nå vet jo Bjørn om vannet og kan gripe sjansen igjen når forholdene bedrer seg. Det ER pen fisk der. Garantert!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Historien gjentar seg Bjarne, jeg får aldri fisk sammen med deg. Normalt så er det du som stikker av med alle, men nå var ingen som fikk da. :-)
Men slik er fiske. Vi gir oss ALDRI ;-)

Stein Erik sa...

Sommeren er heldigvis lang, Bjarne.

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Det eneste som hjelper, hvis man ikke får fisk, er å fiske mer! Før eller siden så sitter'n. :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.