fredag 10. mai 2019

Turlitteratur ankommet


Nei, det er ikke snakk om litteratur som omhandler tur, men bøker som blir med meg på tur. Jeg liker godt en god bok i teltet når det regner mot teltduken.

De som har lest bloggen en stund vet nok nettopp det, at det alltid er en bok med i sekken til turbloggeren på litt lengre turer. I dag kom det nok en forsendelse med bøker i posten. Det holder snart nå.

I sommer er det bl.a. bøker av Tore Renberg som blir med på tur, samt siste i Haugesundstrilogien til Geir Tangen, + litt annet småsnacks som jeg har hatt liggende over vinteren evt. som måtte dukke opp framover. Jeg må ha de i papir, bøkene. Digitalt duger ikke for meg.

Allerede neste uke er det klart for en litt lengre tur, dog ikke lang i distanse med sekk, men heller noen flere overnattinger med basecamp og dagsturer derfra. Da er det nok bok med i sekken ganske sikkert.

Kommende helg blir det også en tur, men da trolig med kun én teltovernatting. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.