torsdag 12. desember 2019

Travle dager før jul


Det er travle dager disse siste ukene før jul og det blir ikke så mye utendørs som man kanskje skulle ønske.

Rettebunkene på jobb er unnagjort i dag, men det er enda en vurdering igjen som skal gjennomføres hos elevene mine før semesterkarakterene skal føres innen mandag.

Lange dager på jobb til tross, så har jeg også fått laget og holdt et foredrag fra en av de fineste turene mine de siste årene. Haugesund turistforening trengte en foredragsholder til sin grøtfest denne uka og jeg takket ja til å bidra med det.

Foto: Jarle Ræstad

Det ble en trivelig seanse i går kveld. Det er et par år siden sist jeg gjorde nettopp noe slikt og det er alltid artig å vise bilder fra turene mine på denne måten.

Foto: Jarle Ræstad

Fasiliteten på UNI-K i Haugesund, hvor arrangementet ble holdt, er også virkelig gode til nettopp slikt. Takk til Jarle Ræstad i Haugesund turistforening for bilder til dette innlegget.

Det er godt mulig at jeg bruker jula til å forberede et nytt foredrag. Da blir det nok noe fra Finnmark tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.