lørdag 20. mars 2021

Ikke et napp en gang!

 

I dag var jeg tidligere ute enn sist helg. Litt etter åtte i morges hadde jeg sluken uti vannet.

Neida, etter to timers fiske gav jeg opp. Ikke ett napp! Noen ganger er det slik, men litt overraskende likevel i dag.

Mulig at det har blitt noe kjøligere i lufta de siste dagene og dette påvirker selvsagt temperaturen i vannet også.

4-5 grader i lufta i dag da jeg var ute i formiddag. I morgen ventes mer vind. Da blir det å finne en fiskeplass i le for den. Jeg har noen alternativer. 

Positivt i dag er at kastearmen er rimelig god igjen tar jeg litt hensyn og er forsiktig. Det går mot bedre tider fiskemessig da i allefall. Koronamessig er usikkert...

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.