søndag 21. mars 2021

Iskald fisketur

 

Fiskefeberen raser og til tross for en iskald værmelding for søndagen så tok jeg likevel en liten tur.

Jeg forsøker å ta litt hensyn til den vonde armen som er betraktelig bedre enn tidligere. Den bør være helt god til neste helg håper jeg.

I dag ble det kun en times tid i nordavinden som jeg fant litt le for dit jeg dro, men ikke mye. Den var iskald i dag. Drøyt 4 grader viste termometeret da jeg gikk fra bilen.

Til tross for det kalde været så ble det en i håven i dag og to mistet samt et par kjenninger den timen jeg fisket.

Kalenderen viser vår (astronomisk vår), men i dag var det ikke mye vårfornemmelse å spore. Heldigvis viser værmeldingen at det skal bli mildere utover uka. Da blir det kanskje en tur etter sjøørreten i Skjoldafjorden igjen, som nå er åpnet for fiske også i mars og april, som du kan lese om her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.