torsdag 18. mars 2021

Unntakstilstand!

 

Ikke akkurat hva vi så for oss for et år siden, tilstanden samfunnet er i akkurat nå. Nedstenging, igjen!

Det er mer eller mindre stillstand på bloggen, av åpenbare grunner. Mutantviruset har angrepet mitt nærområde, Haugalandet. Det er sosial avstand som gjelder!

Jobbmessig er det digital hjemmeskole for undertegnede og elever. Hvem skulle ha trodd det ett år etter sist gang vi satt her i hver vår stue?

Jeg overlever, antar jeg, men det fører til endel restriksjoner. Halvannen uke til påske og tur igjen til Sørlandet. Jeg krysser fingrene for at akkurat DET går i orden. Mye skal ordnes da, som ikke ble gjort i vinterferien.

Restaurering av brygge blant annet er på trappene. Med ny båt i heimen, ja så må man ha noe å legge båten til, på hytta. Det er det viktigste som skal fikses i påskeferien, nemlig en fungerende brygge.

Min yngre bror er på saken, praktiker som han er. Takk og lov for det!

Selv er turbloggeren snart igjen klar for mer seriøst sportsfiske, selv om noen fysiske barrierer ennå må overvinnes. Kastearmen er på bedringens vei, men ikke helt god ennå. Kanskje til helga? Vær og temperatur er i så måte i riktig retning her i mitt nærområde! 

Værmeldinge viser vår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.