søndag 2. april 2017

Ally er klar for ny tursesong


Da var den store dagen her, dagen som markerer starten på en ny tursesong med madammen, Ally.

Med finværet som kom i ettermiddag så passet det fint å montere opp Ally på terrassen. Nå nærmer det seg første kanotur lokalt. Mulig skjer det i slutten av påsken hvis været viser seg bra. Uansett håper jeg på en tur og to nå i april.

Ally blir også med til sommeren på Nordkalotten er planen. Håper på tur på Enaresjøen da.

Vil du se turene mine i fjor med Ally kan du sjekke innlegget fra den dagen hun ble pakket ned 10. november i fjor. Der har jeg en oppsummering av fjorårets kanoturer.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hvilken størrelse har du og er du generelt fornøyd med dette valget?

Bjarne Heyerdahl Sætrang sa...

Hei Lasse!

Jeg har 15 DR. Den passer svært godt til mitt bruk. Er veldig godt fornøyd og passer utmerket å padle alene. :)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.