søndag 2. april 2017

I tåka


Det ble et par timers fiske i formiddag også, men uten de store fangstene. Kun et par små  i håven.

Nesten helt vindstille ved vannet jeg besøkte i dag i tett tåke. Lydmessig var det et yrende fugleliv i tåkehavet jeg befant meg i de timene jeg fisket. Ingen ørreter over halvkiloen i dag.



Da jeg ikke var helt vanntett kledd i dag på fisketuren trakk jeg hjemover da et skikkelig regnvær kom inn sørfra. Ellers var det en ok vårtemperatur ute. Rundt 7-8 grader i lufta.

Tanken i dag var egentlig en fottur med sekk og fiskestang, men da jeg så tåka i morges valgte jeg altså heller et par timer ved et godt fiskevann jeg vet om. Som sagt ikke mye fangst å skryte av derfra.

1 kommentar:

Aud sa...

Nesten trolsk stemning :-)

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.