lørdag 1. februar 2020

Surt, vått og grått første februar


Det var åtte varmegrader i morges da jeg dro hjemmefra og en halv grad under det da jeg parkerte bilen ikke langt fra fiskeplassen.

Jeg måtte finne en plass i le for sørvesten i formiddag i gråværet. Heldigvis altså ikke kaldt som nevnt innledningsvis. Det har vært en svært mild vinter så langt.

Derimot har det ikke vært særlige fiskefangster der jeg har prøvd de siste fisketurene, ei heller i dag. De timene jeg fisket hadde jeg ikke et eneste napp. Litt pussig, for det var to vanligvis gode fiskeplasser jeg forsøkte i formiddag før jeg gav opp. Det er sjelden jeg går derfra uten kjenning.

Det går mot en litt travlere periode på jobb også nå framover, men helgene skal brukes til turer i området. Ny tur i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.