fredag 31. januar 2020

Foredrag hos Salar Sportsfiske!


Til uka blir det "Finnmarksliv" i butikklokalene til Salar Sportsfiske i Haugesund!

Det er noen år siden sist nå at jeg fortalte om en av turene mine hos Salar Sportsfiske. Nå var det på tide igjen fant vi ut jeg og Frode, som driver denne kjente sportsfiskebutikken sør i Salhusveien i Haugesund.

Foto: Johnny Svendsen

Jeg lover en masse bilder fra turen sist sommer på Ifjordfjellet og Laksefjordvidda, også noen hemmeligheter røpes, bl.a. hvor røyene på bildene her i innlegget ble fanget.

Planlegger du tur i samme område, så kan det altså være jeg har noen tips å komme med onsdag 5. februar kl. 18.00. Gratis inngang!

Det er Johnny Svendsen som er mannen bak bildet øverst også. Flere av hans bilder blir å se i foredraget. Også noen filmsnutter er planlagt vist.

PS. Salar Sportsfiske er hovedsponsor på bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.