torsdag 9. januar 2020

Kaffe på tur!


Uten kaffe på tur, ja da blir turbloggeren sur. Alltid huskes kaffe med på tur, om ikke alltid den aller beste.

Det er selvsagt kaffen på bålet som er det store. Kokekaffe i kaffelars. Men, når den ikke er å oppveie, på de lange turene, ja da tyr jeg til instant kaffe, eller pulverkaffe på norsk. Der er det mange hundre gram å spare i sekken.


I mange år nå har jeg trodd at de kjente merkene ville gi meg god pulverkaffe. Nei, det har jeg nylig funnet ut av har vært feil!

Jeg fant nemlig nettopp ut at "billigmerket" fra Coop skåret høyest i en blindtest på TV2, blant både profesjonelle og lekmenn. Det merket måtte jeg også teste ut, og jaggu var jeg like enig som både ekspertene og natteravnene på TV2. Dette er bra pulverkaffe, eller "snabbkaffe" som svenskene ville sagt.


Tenker du også pris, ja så er den vanvittig mye billigere også enn de kjente merkene. Ta deg en kaffetår med denne. Anbefales.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.