søndag 26. januar 2020

Siste helg i januar


I formiddag var jeg i vei i halv titiden retning Skjoldafjorden og Otertong i gråværet.

Da jeg gikk fra bilen var det rundt 6 varmegrader i lufta og en sur bris fra sørvest. Heldigvis er det litt le å finne på Otertong nordøst i Skjoldafjorden.


Som på fisketuren i går, ble det heller ingenting i dag. En rimelig svart helg fiskemessig. Riktignok mistet jeg en ørrettass i et fiskevann i Sveio i går formiddag som hadde tatt julepynten, men det var faktisk all kontakt på to turer denne helga.

Jeg har i alle fall fått utnyttet helgene i januar godt til fisketurer. Den rekordmilde vinteren ser også ut til å fortsette ut i februar her på mine kanter av landet. Da blir det å prøve videre etter både brunørret og sjøørreten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.