lørdag 9. mai 2020

Flott på Otertong i dag!


Teltturen jeg og Frank hadde planlagt denne helga gikk ut pga et dårlig værvarsel. Likevel fikk vi en virkelig fin fisketur i dag.


Turen gikk til Otertong i Skjoldafjorden, en virkelig perle av en plass. Dette er et av de fineste friluftsområdene som forvaltes av Friluftsrådet Vest i vår region.


Frank var allerede på plass da jeg ankom litt over ti. Så og si vindstille vær og rundt ti grader i lufta. Noen solgløtt skimtet vi også.


For ikke å gjøre fiskehistorien for lang, så ble det ikke veldig mye å skryte av i dag. Noen småtasser av noen ørreter ble det, et par horngjel var etter slukene våre, og vi fikk hver vår torsk


Den torsken jeg hadde i håven var nok mellom 2 og 3 kilo stor kan jeg tenke meg.

Det blir nok trolig en fisketur i morgen også, til tross for den kraftige vinden som er meldt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.