tirsdag 28. mai 2024

Villmarksflanøren Martin HJ på Youtube!

 

Jeg er ikke den som følger flest friluftslivkanaler på YouTube, men noen følger jeg med på og Martins kanal her synes jeg er virkelig fin.

Martin har jeg kjent til i flere år og da han begynte å filme og legge ut resultatene ja da så jeg fort at den her karen raskt leverte kvalitet.

Mine favoritter til nå må være filmen hans fra Femundsmarka og den siste med packraftturen hans på Myklandsvatna i vår.


Virkelig severdige filmer og som med rolig puls betrakter turen og naturen forsiktig og ikke høylydt og brautende.

Jeg har nemlig sansen for tilnærmingen Martin har til landskapet og naturen han ferdes i. Jeg gleder meg til neste film. 

Her kan du følge Martins Youtubekanal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.