onsdag 6. januar 2021

Isfiske snart?

 

Med kulda som nå har falt ned over Haugalandet der jeg bor, ja da er det store spørsmålet nemlig; blir det noe isfiske snart her?

Det er ikke godt å si egentlig, men jeg krysser fingre og tær for at det kan bli en liten tur kanskje til helga. Det har vært ned i tosifrede antall kuldegrader i Sveio de siste nettene vet jeg, og da bør det jo snart være bærbar stålis.

Jeg får trolig en mulighet i morgen ettermiddag til å sjekke istykkelsen på favorittvannet. Da kan det bli tur på fredag etter jobb. Kanskje også på lørdag, men der ser det ut til å bli et væromslag utpå dagen en gang. 

Det hadde vært så moro å få brukt kaldværet til noe fornuftig! Sist gang på isfiske var i februar 2019, klikk for å se!

PS. Vil du prøve isfiske slik jeg gjør det kan du klikke her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du må gjerne kommentere blogginnlegget.